5 Ekim 2009 Pazartesi

Pahali ama vasat iftar yemegi

Bloga baya bir ara verdim. Laptopta ve kafamda duran yazilar vardi. Bu konuyu da mutlaka paylasmak istiyordum herkesle üstünde cok vakit gecmesine ragmen.

Efendim, biz sirketten 3 arkadas Acibadem'deki Defne Kebap'a iftara gittik. Gittigimiz arkadaslardan bir tanesinin arkadasi orada calisiyormus, bize yer ayirtti filan. Güzel bir iftariye tabagi ve corbaya basladik iftara. Sonradan gelen icli köfteler de iyiydi. Ama ne olduysa ondan sonra oldu. Iskender getirdiler bize. Etler hem kayis gibiydi, hem de bir parmak kalinligindaydi. Tadini da begenmedim. Akabinde gelen güllac ise hayatimda yedigim acik ara en kötü güllacti. Benim ilk defa yaptigim güllac bile eline verirdi bunun. Tadi kötüydü. Onu gectim, güllacin üst yapragi kuruydu. Bildigin kuru. Basacaksin arkdas bol sütü güllac yapiyorsan. Beni fiziksel etkilemese de ruhsal olarak etkileyen baska bir olay vuku buldu sonra. Cay fasli denilen yemek sonrasi seremonide cay denen seyi sevmedigim icin pek aktif görev alamiyorum. Ama etrafimizdaki masalarda demlik demlik caylar icilirken bize hic bakilmamasi en sonunda sinirlerimi hoplatti. Gittim kendi demligimi kendim aldim ve servisin de cok kötü oldugunu söyledim. 1 hafta kadar otelde garsonluk yaptigimdan bu isin ne kadar zor oldugunu bilirim ve sinirlenme esigim cogu insandan daha yukaridadir ama ben bile ilallah dedim. Hesap olarak adam basi 27,5 TL ödedik. Bahsis hic vermedik. Rezaletti. Uzak durunuz efendim Acibadem Defne Kebap'tan.

Hiç yorum yok: