31 Aralık 2009 Perşembe

Hakkimi yedirtmem arkadas!

Calistigim isyerinin yasa disi isler yaptigini biliyorum ama bir türlü kendime itiraf edemiyorum. Girdik bir kere calismaya ama en yakin zamanda cikmayi düsünüyorum. Sirkette bana bana bir oda ayarladilar. Deponun hemen cikisinda. Arada kamyonet filan yanasiyor, toz duman oluyor ama idare ediyorum. Arabalarin gectigi zamanlarda calisiyor oluyorum zaten.

Yine bir pikap yanasmis depoya. Millet mallari yüklüyor aracin arkasina. Ben de satistan dogan komisyonumu istedim haliyle. Bana bir sey vermeyeceklerini söyledi depo sorumlusu. Bizim muhasebeci Ibrahim'den istedim parami. Ona da kesin emir vermisler vermesin para diye. Elinden gelse yardimci olur zaten Ibrahim, ondan süphem yok. Cok sinirlendim ama. Pikabin dogalgazla calistigini fark ettim ve gazin bir kismini disari veriyordu. Odama gittim biriktirmis oldugum paralarimi metal bir kutunun icine koyup yatili okul dolabima yerlestirdim. Disariya, pikabin yanina gittim ama sancisi olan hamile kadinlar gibi sürekli saga sola yürüyorum sinirden. Sonra malzeme girisinin önünde bir tane molotof kokteyli gördüm (Max Payne hesabi). Aldim onu yerden ve ucunu yakip pikabin gaz cikisinin oldugu yere diktim kimseye belli etmeden ve hemen malzeme girisinin oldugu odaya kactim. Iceride tanimadigim biri daha vardi. Vicdanim el vermedi. Ciktim disariya Ibrahim'i yanima cagirdim ve onu da saklandigimiz odaya cektim ve kapiyi kapattim. Ücümüz de kulaklarimizi kapattik. Biraz sonra bir patlama oldu (aynen Max Payne'deki sesler ve efektler).

Disari ciktim. Pikap parcalanmis. Yerde kan var. Ama hic yarali veya ölü yok. Benim odanin duvari da yikilmis. Direk oradan girdim odaya. Darmadagin tabi. Yatak ters dönmüs, dolap egri bügrü olmus. Para kutum da karsi duvarin kenarinda acik bir sekilde yerdeydi. Paralarimi aldim. Tam sayacakken yerdeki gazeteye takildi gözüm. Bizim sirketteki patlamadan bahsediyor. Hastaneye 7 kisi kaldirilmis. 2 ikisi ölmüs, ücü de yogun bakimdaymis. Hafif yarali 2 kisiye de depoya izin verilenden büyük arac yanastirdiklari icin 30'ar lira ceza verilmis. Büyük araca izin yokmus daha büyük firmalara sevkiyat yapabildikleri icin (valla gazetenin yalancisiyim). Ayrica sirkete de büyük bir ceza gelecekmis.

Benim oraya molotof kokteylini koydugumu bir tek Ibrahim biliyordu. Konusmamasini diliyordum icimden ama bir taraftan da ölenler icin üzgün oldugumdan itiraf edesim vardi. Kafam karisti. "Sorarlarsa söylerim" diye kararimi verdim ben de.

1 yorum:

Sekerford dedi ki...

ulan bende ciddi ciddi okuyorum bu kafayı yedi heralde diyordum. Fskat biryandan da adabazar kanından dolayı olabilir falan rüya çıkınca rahatladım aeheh