13 Eylül 2009 Pazar

19 Kasim W.A.S.P. konseri ve terbiyesizlikler


W.A.S.P.’i bu sene haziran ayinda Almanya’da izledigim icin cok heyecanli degildim. Normal bilet alip en önde solda yerimi almistim. Benim oldugum yer cok kalabalik degildi aci dar oldugu icin. Ama ben yerimden memnundum, üstelik sahne önü biletlileriyle ayni hizada izleyecektim konseri. Etrafimda cok kisi olmadigi icin ben demir parmakliklarin üstünden gecip sahneye oturdum. Yedek amfiler filan vardi etrafimda. O yüzden kimse sahnenin kenarinda oturdugumu görmedi. Arkami da yasladim mis gibi. Sahne tahmin ettigimden güzel dekore edilmisti. Daha Kücükciftlik Park’ta Unirock ve Testament konserlerine gelmistim. Unirock’in festival olmasi sebebiyle, Testament de öylesine calip gitmeye geldikleri icin sahnenin özel olarak hazirlandigina sahit olmamistim burada daha önce.

Blackie Lawless bazi sarkilarda gitarini birakip sadece vokal yapti. Yine bir sarki arasinda gitarini birakti ve sahne önünde duran bir kizi kollarindan tutup sahneye cikardi. Exodus da aynisini Bang Your Head!!!’de yapmisti. Sahneye cikartilan kiz 14-15 yasinda filandi. Sacinin sag tarafini acik mavi ve pembeye boyaliydi. Güzel bir kizdi. O da sevindi tabi sahneye cikarildi diye. Saga sola yürüdü. Kizin arkasindan da Blackie ibnesi önünü sivazliyordu. Kiz güldü buna saka yapiyor diye. Sonra sarki basladi. Blackie kizi kolundan tutup sahne arkasina götürmeye calisti. Kiz durumun vahametini, Blackie’nin saka yapmadigini o zaman anladi. Seyirci de sasirmisti. Ama grup normal bir sey oluyormus gibi calmaya devam etti. Kiz bir firsatini bulup kurtuldu bunun elinden. Ben de ayaga kalkmistim. Sahneye firladim birden. Hicbir görevlinin bana dogru kosmamasina sasirdim. Cünkü kizlarin sahneye cikmasi her zaman serbesttir, ama erkekler cikti mi yaka paca indirilir. Aynisi Chuck Berry konserinde de olmustu. Blackie’nin üstüne yürüyüp „Hey Blackie, why don’t you fuck me?“ diye bagirdim. Türkce’ye, “lan lavuk, götün yiyorsa beni siksene” olarak cevrilebilir. Blackie yan yan beni keserek sahnenin arkasina dogru uzaklasmisti. Tirsti bildigin tirsti. Sonra sahneye yetkililer geldi. Konser durdu. Baya effendi gibi davrandilar bana. Beraber sahneden indik. Ben yetkiliye durumu anlattim böyle böyle oldu diye. „Istiyorsaniz atin beni konserden hic de umrumda olmaz“ dedim. Baya kisi de konser alanini terk ediyordu. Konser yine basladi ama 20-30 kisi ya vardi ya yoktu. Onlardan da ayrilanlar oluyordu. Ben de ciktim zaten. Eve Besiktas üzerinden mi yoksa Nisantasi üzerinden mi gitsem diye düsünürken uyandim.

1 yorum:

Skriegh dedi ki...

ahah malum mu oldu yoksa?