14 Eylül 2009 Pazartesi

Kadinim

Kadinim
Esyalar toplanmis
Seninle birlikte
Anilar sacilmis
Odaya her yere.
Sevdigim o koku yok artik bu koku yok artik bu evde
Sen...
Kiyida kösede gülüsün kaybolmus
Ne olur terketme yalnizlik cok aci
Bu renksiz dunyayi sevmistik birlikte
Sen...
Kadinim, kadinim, kadinim.

Hatirla o gunu karsiki sokakta seni öptügümü
Ilk defa hayatta
Kollarimda benim ilk bahar sabahin
Sen...
Sönmüs bakmis yillar,
En masum karanlik
O ilik aydinlik yuvamiz sogumus
Geceler bitmiyor agliyorum artik
Sen...
Kadinim, kadinim, kadinim

Esyalar toplanmis
Seninle birlikte
Anilar sacilmis
Odaya her yere.
Sevdigim o koku yok artik bu koku yok artik bu evde

Masamiz kösede öylece duruyor
Bardaklar bosalmis her biri bir yerde
Sanki hepsi hasret senin nefesine
Sen...
Kadinim, kadinim, kadinim

Bana biraktigin bütün bu hayatin
Yasanan asklarin degeri yok artik
Ben sensiz olamam artik anliyorum
Sen...
Simdi cok cok yalnizim
Nolur kal benimle
O kapiyi kapat elini ver bana
Disarida yalniz üsüyorsun
Sen...
Kadinim, kadinim, kadinim

Agzima sictin Tanju Okan gece gece

1 yorum:

Sir Douglas McGiven dedi ki...

tanju okan gibi söyleyemedi kimse... o zamanlar madalyon, ispanyol paça falan var zaten bende. favoriler duruyor hâlâ.