27 Ağustos 2009 Perşembe

Evcil hayvan olarak ejderha

Rüyamda elimdeki yumurtadan ufak bir ejderhanin ciktigini gördüm. Oynadim filan bununla. Sevdim hatta. Ama bu acayip hizli bir sekilde büyüyordu. 1 dakika icinde elimi isirinca canimi acitacak kadar büyüdü. Biraz sonra iyice vahsilesecekti. Ben de camasir ipi alip bunu bogarak öldürdüm. Az önce yumurtadan cikan tatli sey 2 dakika icinde bir kedi büyüklügüne ulasmisti. Bunu benim yatak odasina yere koydum ve uyudum (rüyamda uyudum evet). Sabah kalktigimda ejderhanin ceset hala duruyordu. Gözleri acik da gitmis. Gözbebegi yoktu. Cöpe atmak istemedim, saygisizlik olmasin diye. Boynundaki camasir ipini cikarttim. Hareket etmeye basladi gibi geldi bana. Hareket ettikce de kücülüyordu. Gözbebekleri yine ortaya cikti ve nefes aliyordu artik. Yine yumurtadan ciktigi haline döndü. Bir kaseye su doldurdum ve önüne koydum. Kana kana icti yavrum. Süt vermeyi düsündüm bir ara. Kucagimda ejderhayla (yine büyüyordu) mutfaga gittim. Buzdolabini actim bozuk et var mi diye bakmak icin. Babam sanki bozulmus kiyma yollamisti bana diye hatirliyordum. Dolap et doluydu ama hepsi de tazeydi. Kusbasi etlerden aldim 2-3 parca. Ejderha yine büyümüstü. Bunun agzina attim etleri. Afiyetle yedi kerata. Ise gittigimde bunu ne yapsam diye düsünürken uyandim. Iyi de oldu. Bela olacakti basima.

Hiç yorum yok: